واحد ارتباط با مشتریان به صورت پیوسته و در طول ساعات روز و همه ایام هفته پاسخگوی مشتریان شرکت تجهیزات آموزشی شمس ” شیدکو” می باشد. در این بخش مشتریان به صورت مستقیم (تلفنی،کتبی،حضوری ) باشرکت ارتباط برقرارمیکنند. درخواست وتماس مشتری توسط پرسنل این بخش ثبت، بررسی ورسیدگی میشود. درصورتی که مشتری درخواست خدمات داشته باشد، باراهنمائی و پیگیری پرسنل مربوطه، امکان ارائه خدمات توسط نمایندگان مجاز فراهم می شود و در صورتیکه تماس مشتری جهت طرح انتقاد، پیشنهاد، شکایت و یا درخواست اطلاعات باشد، پیگیری لازم تا اطمینان از جلب رضایت مشتری صورت می گیرد.

این بخش برای انعکاس نظرات ( پیشنهاد،انتقاد،شکایت ) مشتریان به مدیریت ارشدسازمان می باشد. درصورتی که به هرعلتی مشتریان از نحوه عملکردخدمات پس ازفروش ناراضی باشد، باتماس با این مرکز، صدای مشتری به گوش مدیران سازمان رسیده واقدامات لازم جهت جلب رضایت مشتری و بهبود وضعیت خدمات رسانی انجام می شود. با بررسی و ریشه یابی علت نارضایتی مشتریان در این بخش همه عوامل شبکه خدمات پس ازفروش ( نمایندگی ها،مرکزخدمات مشتریان،وضعیت قطعه رسانی،کیفیت خدمات و…) درحال بهبودمستمرمیباشد.ضمن اینکه شما می توانید از طریق تماس با مدیریت همین فعالیت را انجام دهید.

ارتباط بین نمایندگیهای مجاز توسط بخش نمایندگیها انجام می شود. نمایندگان به صورت تماس تلفنی، کتبی و یا حضوری با این بخش ارتباط برقرار کرده و مسائل و درخواستهای خود را مطرح می کنند و این بخش وظیفه انعکاس، بررسی، رسیدگی و پاسخگوئی به کلیه این موارد را به عهده دارد. از جمله وظائف دیگر اینبخش: بررسینیازبهایجادنمایندگی، بررسیدرخواستمتقاضیان نمایندگی، تائید صلاحیت و ایجاد نمایندگی، کنترل و بازرسی نمایندگیها، هماهنگی های لازم جهت آموزش و ارتقاء نمایندگیها، هماهنگی های لازم جهت ایجاد سمینارهای دوره ای، ایجاد انگیزه، کنترل وضعیت پشتیبانی و قطعه رسانی به نمایندگان و… میباشد.

مدت ضمانت

با توجه به اینکه کلیه تولیدات و محصولات شرکت تجهیزات آموزشی شمس ” شیدکو “دارای ضمانت می باشند، در صورتی که محصولات در مدت ضمانت و تحت شرایط ضمانت دچار اشکال شوند، ارائه خدمات به صورت گارانتی توسط نمایندگی های مجاز و در صورت عدم وجود نمایندگی در آن مرکز توسط نیروهای اعزامی از دفتر مرکزی انجام می پذیرد.  )خدمات گارانتی فقط برای تعمیر محصولات بوده و در شرایط خاص تعویض قطعات و تنها شامل ارائه خدمات رایگان برای تعویض قطعات و دستمزد تعمیر در برخی موارد می باشد.)

شرایط تعویض کالای معیوب

بسته به هر محصول و سطح آسیب دیدگی آن ها جداگانه تعریف شده است.ضمنا بسته به دلایل آسیب دیدگی کالا نیز شرایط تغییر خواهد کرد.در صورت خرابی قطعه معیوب تعمیر می‌ شود یا تعویض؟ بسته به میزان و سطح آسیب دیدگی و خراب و مخدوش بودن هر محصول آن را تعویض یا تعمیر می نمایند.ضمنا بسته به دلایل آسیب دیدگی کالا نیز شرایط تغییر خواهد کرد.قطعه تعویض یا تعمیر شده شامل گارانتی می‌شود؟ با توجه به اینکه محصولات تحت شرایط خاص تعریف شده مشمول گارانتی هستند و قطعات خاصی از آن ها دارای گارانتی است.

مراحل اجرای گارنتی

ارسال تیم نصب در مواقع بروز مشکلات جهت رفع عیوب و تعمیر و ریگلاژ محصولات به صورت رایگان
تعویض محصولات در زمان بروز مشکلات و یا رفع عیوب اساسی به صورت رایگان حتی بدون در نظر گرفتن هزینه حمل توسط مشتری انجام خواهد پذیرفت
برقراری تماس تلفنی از طرف شرکت و رفع اشکالات نصب در صورت سطحی بودن موارد
پاسخگویی تلفنی رایگان در مدت زمان گارانتی جهت رفع اشکال و مشاوره مشتریان گرامی

تضمین گارانتی

ارائه تضمین و گارانتی فروش از جمله مواردی است که می‌تواند در جلب نظر و اعتماد مشتری تأثیر مثبتی داشته باشد. با وجود کیفیت بالای محصولات شرکت تجهیزات آموزشی شمس ” شیدکو ” تمامی محصولات شرکت به مدت مشخص شده برای هر محصول شامل خدمات گارانتی می ‌باشد.

انجام خدمات غیر گارانتی

در صورتی که مدت گارانتی محصول با توجه به تاریخ تولید محصول گذشته باشد، یا به هر علتی محصول دارای شرایط گارانتی نباشد، هزینه های خدمات و قطعات را بر اساس تعرفه خدمات و قطعات غیرگارانتی از مشتری دریافت می گردد. با توجه به موضوع ضمانت محصولات، انجام برخی از خدمات و یا تعویض برخی از قطعات محصول شامل ضمانت نمی باشد و به صورت غیر گارانتی انجام می شود این موارد شامل ایراداتی می باشند که در اثر استفاده نا صحیح یا مستهلک شدن بوجود می آیند و یا قطعات تزئینی و مصرفی محصول می باشند.

موارد خارج از گارانتی

در موارد زیر محصول ( حتی در زمان گارانتی محصول ) از گارانتی خارج است و رفع عیب به صورت گارانتی مجاز نمی باشد: در صورتی که محصول توسط تعمیرکاران متفرقه ( غیر مجاز ) نصب و یا دست کاری شده باشد. در صورتی که محصول بعلت استفاده ناصحیح توسط مشتری آسیب دیده باشد. در صورتی که آسیب دیدگی ناشی از حمل و نقل محصول توسط خود مشتری و پس از تحویل باشد. در صورتی که عوامل خارجی موجب آسیب دیدگی محصول شود ( از قبیل نوسانات برق، رعد و برق، آتش سوزی و پوسیدگی در اثر نفوذ آب و ….) تعویض قطعات تزئینی و پلاستیکی در صورتی که محصول تا سه ماهه اول تولید و قبل از استفاده دچار مشکل جدی شود، هزینه ایاب و ذهاب به عهده شرکت می باشد و در این گونه موارد هزینه ایاب و ذهاب از مشتری دریافت نمی شود.